Thursday, December 31, 2015

පස්වෙනි පරිච්ඡේදය: ග්වංහේ

සුභ නව වසරක් වේවා!


මගේ ඊලඟ චිත්‍රය සඳහා මම තෝර ගත්තෙ 'ද කිංස් ෆේස්', 왕의 얼굴, ටෙලි නාට්‍ය මාලාවේ ග්වංහේ ගේ චරිතයයි. මේ චරිතයට පණ පොවන්නේ සො ඉන් ගුක්, 서인국, රංගන ශිල්පියා. සොඉන් ගෙ රූප ස්භාවය එක එක වෙලාවට එක එක විදියයි. ඒ නිසා අඳින්න හොඳ පින්තූරයක් හොයාගන්න ටිකක් මහන්සි වෙන්න උනා. අන්තිමේදි මෙම මේක https://0.viki.io/videos/1059390v/1059390v_1501220445_1.jpg?x=b&s=590x330&q=h&e=t&f=t&cb=1 තමයි තෝර ගත්තෙ.


මේකත් කලින් සැරේ වගේම පාට සහිත, රහිත විදියට දෙකක් ඇන්ඳා, මොකද පාට කරන එකත් පුරුදු වෙන්න එපැයි. මුල් පින්තූරයේ තොප්පිය  කොටසයි තිබුන. තොප්පියේ උඩ කොටසත් එකතු කරල, පින්තූරය ඇන්ඳෙ, කඩදාසියේ දකුණට වෙන්න, මොකද එයා බලන් ඉන්නෙ වම් පැත්තනෙ. මේ විදියට නිවරදි ස්තාන ගත කිරීමෙන් සිතුවමේ අගය ඉහල මට්ටමකට ගන්න පුළුවන්. මට මතක විදියට මේ කාලෙ වෙනකොට මම පැන්සලෙන් දිග මනින එක අතෑරල, රූල පාවිච්චියට ගත්තා. පැත්ත බලන් ඉන්න රූපයක් නිසා මූලික රේඛා සටහන් කරන එකත් ටිකක් විධිමත් කරන්න උනා. පළමුව, සොඉන් බලන් ඉන්න පැත්තට අනුරූපව මුහුණේ හරි මැදින් සිරස් රේඛාවක්ද; දෙවනුව, ඇහි බැමි අසලින් නළල ( අපි මොට්ටු තියන තැන) සහ නහයේ අගින් යන ඇල රේඛාවක්ද; තෙවනුව, නහය අග සහ මුව මැදින් යන තවත් ඇල රේඛාවක්ද, ත්‍රිකෝණයක් සෑදෙන පරිදි ලකුණු කළා. මෙමඟින් අපිට පුළුවන් මුහුණේ අවයවය එහෙට මෙහෙට ඇද නොවී ඉතාමත පහසුවෙන් ස්ථානගත කරන්නට. මේක මමම හොයාගත්තෙ, මගේම ක්‍රමයක්. මම මගේ දොළොස් වෙනි චිත්‍රය වෙනකං අන්තර්ජාලයෙන්වත්, යාළුවෙක්ගෙන්වත්, හෝ වෙනයම් ක්‍රමයකින් කිසිම උද්වුවක් අරගෙන නෑ,  මුල්ම දවස් වල මම ඉගන ගත්ත චිත්‍ර අඳින පියවර ටික ගැන අදහසක් ගත්තු එක ඇරෙන්නට. ඊලගට,  මුහුණේ පළල ගැන අදහසක් ගන්න මම මධ්‍ය රේඛාවට ලම්බකව තිරස් රේඛා දෙකක් ලකුණු කළා, එකක් නළලේ මොට්ටු තියන හරියෙන්, අනික නාසයේ අග හරියෙන්. මේ විස්තර සහිත රූප දොළොස් වෙනි පරිච්ඡේදයේදි ඔබ වෙත දිග හැරෙනව.

මම ඉගනගත් දේ:
  • පැත්ත බලන් ඉන්න රූපයක නිවරදිව අවයව ස්ථාන ගත කිරීමට
  • ඇහි බැම, කෙන්දෙන් කෙන්ද වෙන වෙනම අඳින විට සිතුවමට ගෙන එන අලංකාරය
  • කන අන්ඳින්න, වර්ණ ගැන්වීමය
  • නාසය 
  • කට, වර්ණ ගැන්වීමට
  • මුල් රූපයේ නැති කොටසක් සිතුවමට එක් කිරීමට
  • බෙල්ල, වර්ණ ගැන්වීමට
  • ත්‍රිමාන බව
  • පිටත ඇඳුමයි ඇතුල් ඇඳුමයි වෙන් කරල අඳුර ගන්න පුළුවන් 

මම සතුටු:

  • නාසය, ඇහිබැම, කන
  • සමස්තයක් වශයෙන් මුලු පින්තූරයටම කැමතියි

අපසසුතා:

  • තොප්පියේ ඉහල කොටස ( මුල් රූපයේ නැති කොටස) අඳින්න ගොඩාක් උත්සහ කරන්න උනා, සාර්ථකද මන්ද? 
  • කම්මුල හරියෙ පාට තවරන්න ටිකක් අමාරු උනා

අඩුපාඩු:

  • තොප්පියේ ඉහල කොටස ඇදයි
  • මුල් රූපට වඩා පෙනුම ටිකක් වෙනස් වගේ. මූණ ටිකක් විතර රවුම් වැඩියි වගේ
  • සොඉන් ගෙ දකුණු ඇහේ බෝලෙ (කලු රවුම) හැරවිලා තියෙන පැත්ත වැරදියි වගේ
  • ඇස් දෙකත් එක්ක බලද්දී කට පොඩ්ඩක් ඇදයි වගේ


මගෙ නැන්දම්මාගෙන් සහ අම්මීගෙන් මට ලැබුනු දිරිමත් කිරීම් සහ සතුටු වීම හේතු උනා මේ තරම් දුර එන්නට. එයාලට ස්තුතිවන්ත  වේවා!

අදට ඔය ඇති. ආයෙත් හමුවෙනකං, නැවත්ත් සුභ පතනව නව වසරට කිරියෙන් පැණියන් උතුරන්න කියල!

No comments:

Post a Comment